Accesul într-o bancă doar pe bază de programare telefonică prealabilă

0 201

Schimbare importantă implementată într-una dintre marile bănci ale României: Din cauza pandemiei, accesul la serviciile bancare va fi mai dificil.

Una dintre marile bănci care funcționează pe teritoriul țării a decis să-și schimbe programul de lucru cu clineții. Astfel, începând de la data de 19 octombrie, cei care vor să intre în sucursalele Băncii Comerciale Române (BCR) vor avea nevoie de programare telefonică. Un astfel de program a existat până acum, în ultimele luni, și a funcționat în 12 sedii din toată țara. Acum, acest mod de interacțiune cu clienții se va extinde. Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

 

 

 

 

 

 

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata