Viceprimarul Dana Bețenchi: „Am experiență politică și administrativă și nu am contracte cu statul”
Dana Bețenchi și-a început activitatea de viceprimar al municipiului Botoșani. Consideră că funcția administrativă este o provocare dar experiența politică și cea de consilier local îi sunt atuuri în activitate.
„Am început activitatea de viceprimar cu hotărârea de a mă afla în slujba cetățenilor municipiului Botosani. În perioada 2020 – 2024, am fost consilier municipal și am votat toate proiectele de hotărâre, cu convingerea că acestea sunt importante pentru comunitatea botoșăneană.
Cred în puterea lucrului în echipă si sunt convinsă că voi colabora foarte bine cu domnul primar Cosmin Andrei, domnul viceprimar Bogdan Buhăianu, cu colegii din primarie și cu consilierii municipali.
Consider că este foarte importantă comunicarea cu cetățenii. Totodată, consider că trebuie să ne respectam unii pe alții și să avem răbdarea de a ne asculta unii pe alții”, a declarat Dana Bețenchi, viceprimarul municipiului Botoșani.
Cât privește experiența în administrația locală și în politică aceasta a fost consilier local și activează în politică din 1998. Medic stomatolog aceasta a subliniat că nu are niciun contract cu statul.
„Am fost consilier local și consider că am experiență în administrația publică comparativ de exemplu cu domnul Iftime care este președintele Consiliului Județean și experiența sa cu administrația este legată doar de contractele cu statul”, a adăugat Dana Bețenchi.
Viceprimarul Dana Bețenchi a primit și atribuțiile de la primarul municipiului Cosmin Andrei
a) funcția de ofițer de stare civilă;
b) coordonarea activității comisiei tehnice pentru aplicarea Legii nr. 10/2001, inclusiv semnarea, după verificare, a documentelor pregătitoare în legătură cu aplicarea acestei legi;
c) coordonarea activităților premergătoare emiterii atestatelor de producător și carnetelor de comercializare a produselor agricole, inclusiv semnarea, după verificare, a atestatelor și carnetelor de comercializare;
d) coordonarea activităților privind acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței, inclusiv semnarea actelor pregătitoare și a celor de dispoziție în această materie;
e) coordonarea activității de autoritate tutelară, inclusiv semnarea actelor pregătitoare și a celor de dispoziție în această materie;
f) coordonarea activităților privind asistența socială, inclusiv semnarea actelor pregătitoare și a celor de dispoziție în această materie;
g) aprobă referatele Direcției de Asistență Socială pentru distribuirea cu titlu gratuit a lemnelor de foc persoanelor defavorizate din Municipiul Botoșani aflate în evidența Direcției de Asistență Socială;
h) semnarea comunicărilor în legătură cu actualizarea Registrului electoral;
i) coordonarea activităților privind punerea în executare a Legii nr. 54/2012 privind desfășurarea activităților de picnic, inclusiv semnarea documentelor aferente;
j) coordonarea activităților privind administrarea pajiștilor din proprietate a Municipiului Botoșani, inclusiv semnarea documentelor aferente;
k) coordonarea activităților de raportare statistică, inclusiv semnarea rapoartelor statistice;
l) coordonarea activităților de constatare și evaluare a pagubelor produse culturilor agricole, inclusiv semnarea rapoartelor de constatare și evaluare.