Societatea Nova Apaserv suspendă citirea semestrială a contoarelor
Măsuri de prevenire a răspândirii și combaterii efectelor pandemiei de COVID -19
ÎN VEDEREA RESPECTĂRII PREVEDERILOR HG NR. 1130/2021 REFERITOARE LA RESTRICȚIONAREA ACCESULUI ÎN INCINTA SOCIETĂȚII
Nova Apaserv vine în întâmpinarea clienților săi și reamintește posibilitatea declarării prin mijlocul de comunicare creat:
index de la distanţă!!
CLIENȚII persoane fizice pot transmite solicitări de regularizare a indexului (inclusiv deblocarea fișei) la adresă de email index.contor@apabotosani.ro .
Mesajul transmis trebuie să conțină:
O cerere a clientului în care să fie menționate datele de identificare (nume, adresa, cod client)
Un set de fotografii corespunzător numărului total de contoare existente în apartament – (câte o fotografie pentru fiecare contor în parte)
Fotografiile trebuie să fie clare și detaliate, astfel încât să fie vizibile următoarele elemente:
Indexul si seria contorului,
sigiliul de montaj, condiţia primordială este să fie intact
Acolo unde nu se pot identifica elementele cerute din aceeași fotografie se pot trimite mai multe fotografii.
Facem mențiunea că nu vor fi acceptate fotografii a căror informații temporare (toate fotografiile au o ștampilă intrinsecă cu informații asupra orei și datei când au fost efectuate) sunt mai vechi de 3 zile.
În condițiile în care toate informațiile vor fi corecte, se va proceda la deblocarea fişei dacă este necesar, si se vor efectua corecțiile necesare. În cazul in care corecția nu este aprobată, clientul va primi un mesaj corespunzător, cu motivația neaprobării.
ACCESUL ÎN INCINTA CASIERIILOR ESTE PERMIS DOAR PERSOANELOR CARE FAC DOVADA:
VACCINĂRII IMPOTRIVA SARS – CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare
PREZINTĂ REZULTATUL NEGATIV AL UNUI TEST TR – PCR PENTRU INFECȚIA CU VIRUSUL SARS – CoV-2 nu mai vechi de 72 ore
PREZINTĂ REZULTATUL NEGATIV CERTIFICAT AL UNUI TEST ANTIGEN RAPID PENTRU INFECȚIA CU VIRUSUL SARS – CoV-2 nu mai vechi de 48 ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioara confirmării infectării cu virusul SARS – CoV-2
NOVA APASERV recomandă clienţilor săi interacţiunea de la distanţă!
Pentru evitarea aglomeraţiei la casierii, Nova Apaserv Botosani recomandă clienţilor săi să declare indexul contoarelor şi să facă plăţile online, pe pagina de internet a operatorului, www.apabotosani.ro. Clienţilor care posedă un card bancar valabil, dar nu au cont deschis pe site-ul nostru, li se recomandă activarea secţiunii „Contul Meu” pentru a beneficia de facilităţile amintite mai sus. De asemenea, operatorul de apă reaminteşte clienţilor săi că plăţile se pot face şi prin celelalte servicii electronice puse la dispoziţie:
– decontare automată din cont curent, operaţiune denumită DIRECT DEBIT, pe baza de convenţii de plată încheiate cu una din următoarele bănci:
Banca Transilvania,
Banca Comercială Română-B.C.R.,
Banca Română de Dezvoltare – B.R.D.,
Banca Raiffeisen.
virament bancar într-unul din conturile -Nova Apaserv deschise la:
1
BRD BOTOSANI
RO15BRDE070SV27548780700
RO06BRDE070SV29566560700
2
BRD AGENTIA DOROHOI
RO38BRDE070SV27382450700
3
BCR BOTOSANI
RO79RNCB0041113050010001
4
BCR AGENTIA DOROHOI
RO06RNCB0044113050010001
5
BANCA TRANSILVANIA BOTOSANI
RO84BTRL00701202S28592XX
6
GARANTIBANK BOTOSANI
RO41UGBI0000222006237RON
7
ALPHA BANK BOTOSANI
RO21BUCU2271213075089RON
8
TREZORERIA BOTOSANI
RO41TREZ1165069XXX006244
– clienţii care nu doresc să facă operaţiuni online sau bancare, pot achita numerar în conditiile mentionate prin prezentul comunicat.
cu factura la punctele de plată PayPoint prin terminale instalate în magazinele cu sigla PayPoint din municipiile Botoșani și Dorohoi și din satele şi comunele din judeţul Botoşani .
cu factura la punctele de plată „Un -doi centru de plăţi” prin terminale instalate în magazinele cu sigla Un -doi centru de plăţi din municipiile Botoșani și Dorohoi și din satele şi comunele din judeţul Botoşani.
cu sau fără factură prin subunităţile poştale ale C. N. Poşta Română SA din Botoşani, Bucecea, Darabani, Dorohoi, Flămînzi, Săveni, Hudeşti, Ungureni,Truşeşti, Vorona şi Ştefăneşti.
ÎN VEDEREA RESPECTĂRII PREVEDERILOR HG NR. 1130/2021 REFERITOARE LA RESTRICȚIONAREA ACCESULUI ÎN INCINTA SOCIETĂȚII
ÎN PERIOADA 25.10.2021-26.11.2021
PENTRU ACTIVITĂȚILE DE RELAȚII CU PUBLICUL CARE IMPLICĂ CONSTATĂRI/ VERIFICĂRI LA DOMICIUL CLIENȚILOR ACCESUL ESTE PERMIS DOAR PERSOANELOR CARE FAC DOVADA:
VACCINĂRII IMPOTRIVA SARS – CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare
PREZINTĂ REZULTATUL NEGATIV AL UNUI TEST TR – PCR PENTRU INFECȚIA CU VIRUSUL SARS – CoV-2 nu mai vechi de 72 ore
PREZINTĂ REZULTATUL NEGATIV CERTIFICAT AL UNUI TEST ANTIGEN RAPID PENTRU INFECȚIA CU VIRUSUL SARS – CoV-2 nu mai vechi de 48 ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioara confirmării infectării cu virusul SARS – CoV-2
În acest sens vă facem cunoscut că
Citirea semestrială a contoarelor din condominii va fi suspendată cu precizarea că facturarea consumului se va face în baza indexurilor declarate de către clienţi telefonic sau on-line iar în lipsa acestora, facturarea se va face din oficiu.
Primirea cererilor de citiri în condominii la ghişeul Relatii cu Publicul, acestea putând fi transmise și on- line. Eventualele recalculări se vor efectua în condiţiile transmiterii ataşat la cerere, a fotografiilor contoarelor din care să se observe în clar seria contorului, sigiliul aplicat şi indexul acestuia .
Programările pentru verificarea metrologică periodică a contoarelor din apartamente, pentru clarificări clienţii fiind rugaţi să se adreseze și on-line .
activitatea de relaţii cu publicul din cadrul compartimentului de Recuperări Creanţe, clienţii sunt rugaţi să ne contacteze și on-line, având la dispoziţie pagina de internet www.apabotosani.ro., şi adresele de e-mail nova@apabotosani.ro şi relatii@apabotosani.ro.