Seful ISJ, dupa rezultatele la simularea evaluarii nationale : “Procentul demonstreaza o constientizare a elevilor si o implicare mai responsabila a acestora”

0 543

Oficialii educaţiei botoşănene sunt de părere că simularea evaluării naţionale a reprezentat un exerciţiu util pentru profesori dar şi pentru elevi.

“Consider simularea examenelor naționale un exercițiu util atât pentru profesorii implicați în comisii, cât și pentru elevii care susțin aceste probe. A fost util pentru noi, profesorii, fiindcă ne-a ajutat să identificăm, înaintea examenelor propriu-zise, eventualele erori de organizare sau disfuncțiuni tehnice, în vederea corectării acestora și, de asemenea, consider că a fost util și pentru elevi atât ca exercițiu intelectual, cât și ca experiență înaintea probelor care urmează a fi susținute în vară.
Procentul de 42,51% obținut de elevii claselor a VIII-a, cu aproape 6 procente mai mare față de cel obținut în anul 2018 (36,76%), demonstrează, din punctul meu de vedere, o conștientizare a elevilor și o implicare mai responsabilă a acestora.
Notele obținute la simulare nu se vor contesta și nu se vor trece în catalog. În situațiile în care se dorește consemnarea acestora în catalog, acest lucru se poate face în baza unei cereri scrise depuse de cei interesați.
Rezultatele obținute la aceste simulări vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral în vederea adoptării unor măsuri adecvate, scopul principal fiind îmbunătățirea performanțelor școlare”, a declarat Gabriel Hârtie, inspector şcolar general al Inspectoratului Şcolar Judeţean.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata