Falși angajați EON pretind bani de la clienți

0 337

Compania E.ON atrage atenția asupra unor falși încasatori care pretind bani de la clienți. Cum să vă feriți de ei

În câteva județe din Moldova, persoane rău-intenționate au cerut sume de bani necuvenite de la clienți ai E.ON, sub pretextul încasării facturilor sau a contravalorii unor servicii;

Compania E.ON avertizează că încasarea facturilor nu se realizează la domiciliul clienților, nici prin angajații săi, nici prin cei ai prestatorilor de servicii;

Facturile pot fi achitate ca și pînă acum online sau în numerar la PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plăți, Westaco sau prin POS.

 

 

Compania E.ON a primitmai multe sesizări în care au fost semnalate cazuri de persoane care, pretinzând că sunt angajați sau prestatori ai companiei, au cerut unor clienți din mediul rural sume de bani sub pretextul încasării facturilor de consum sau a contravalorii unor servicii, verificări instalații, citiri sau înlocuiri contoare.

“Din cauza carantinei și stării de urgență, facturile E.ON trebuie achitate direct angajaților societăților cu care firma are contract de prestări servicii”, este unul dintre pretextele folosite de cei care și-au însușit sume de bani fără drept.

 

Pentru evitarea unor situaţii asemănătoare, compania E.ON face următoarele precizări menite să îi protejeze pe consumatorii de energie electrică sau gaze naturale de persoane rău intenţionate:

Angajaţii E.ON sau prestatorii de servicii mandataţi de companie nu încasează bani la domiciliul clienţilor nici pentru servicii prestate, acestea regăsindu-se în facturile emise, nici pentru consumul de energie electrică sau gaze naturale.

Operaţiunile de înlocuire, verificare şi citire a contoarelor de gaze naturale sau energie electrică sunt realizate numai de către personalul E.ON sau al prestatorilor de servicii mandataţi de companiile noastre pentru aceste activităţi.

Angajaţii noştri pot fi identificaţi prin echipamentul inscripţionat E.ON şi prin legitimaţia de serviciu.

Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimaţia de serviciu şi prin împuternicirea din partea companiilor E.ON pentru a efectua operaţiunile de înlocuire, verificare sau citire a contoarelor.

În cazul în care un client consideră că a fost înșelat îl rugăm să se adreseze celei mai apropiate unități de poliție.

Facturile E.ON pot fi achitate în numerar la PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plăți, Westaco sau prin POS prin scanarea codului de bare de pe factură la toți comercianții acceptanți.

 

Punctele de încasare PayPoint, Payzone, un-doi Centru de plăți și Westaco sunt terminale de plată amplasate în magazinele cu profil de comerț general sau benzinării unde, odată cu plata cumpărăturilor se poate achita și factura E.ON în numerar.

 

Totodată, clienții pot utiliza și mijloacele de plată online:

cu card bancar la: BRD, BCR, ING Bank, Unicredit Bank, Banca Transilvania și din E.ON Myline;

prin transfer bancar la: BRD, ING Bank, Unicredit Bank, CreditCoop;

prin Direct Debit la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank;

prin Internet banking la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Unicredit Bank;

prin telefon/Mobile banking la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Orange Money.

Toate aceste modalități de plată sunt fără comision.

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata