Directorul Nova Apaserv : Deficit de personal la directia operativa : „Nu mai este un domeniu atractiv”

0 662

Unitatea Nova Apaserv se confruntă cu lipsa de personal la direcţia operaţională. Unele posturi sunt scoase la concurs şi de trei ori şi nu le ocupă nimeni. Sunt şi situaţii în care un angajat a plecat după mai puţin de o lună după ce au obţinut un astfel de post. La această dată  Albert Tanasă, directorul general al societăţii, susţine că are loc reorganizarea posturilor şi va fi suplimentat numărul de salariaţi la direcţia operaţională.

„Aici avem un deficit foarte mare de personal. Au plecat colegi prin demisie, sau la pensie. Deşi avem posturi scoase la concurs, unele chiar la a treia rundă, se pare că din punct de vedere al activităţii desfăşurate, raportat la salariul minim pe economie, nu mai este un domeniu atractiv. Am avut colegi care s-au angajat prin concurs şi după trei săptămâni, după ce au văzut ce au de făcut, au plecat”, a declarat Albert Tanasă.  O explicaţie pentru lipsa de personal pe această parte operaţională la operatorul Nova Apaserv este preluarea în administrare reţele noi în ultimii ani. „Acum facem o analiză pentru structuri care să asigure funcţionarea fiecărui punct de lucru şi mă refer strict la direcţia operaţională, la staţii de tratare, de pompare. Spre exemplu, pe municipiul Botoşani, numai pe contractul pe reabilitare şi extindere, contract care a fost finalizat în noiembrie 2018, avem 24 de staţii de pompare, care trebuie întreţinute zilnic, monitorizate de către salariaţi pe care nu-i am, plus că va trebui să dăm drumul până în iulie la staţia de epurare de la Flămânzi. Aici, după normele tehnice şi după proiect, avem nevoie de minim 13 – 14 angajaţi, începând de la şef de staţie, laboranţi, tehnicieni, până la muncitori. Ţinând cont de toate aceste aspecte, facem acum o analiză a organigramei, care să vizeze suplimentarea numărului de salariaţi pe partea operaţională”, a precizat Albert Tanasă.

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata