pas sus

Botosaneanca Mihaela Hristea este noul Director de Marketing al Bergenbier

0 1.013

Mihaela Hristea a fost promovată în funcția de Brand&Consumer Excellence Director, după ce s-a alăturat echipei de marketing din cadrul Molson Coors Romania ca Senior Brand Manager Bergenbier în septembrie 2015.Sub coordonarea sa, direcția de comunicare a companie și-a stabilizat direcția, rolul fotbalului în strategia brandului a fost redefinit, iar Bergenbier a avut creșteri importante în market share și volume.

 

În perioada august 2017 – august 2018 a ocupat poziția de Brand &Consumer Excellence Marketing Manager în cadrul companiei Kamenitza din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing și strategia de branduri și comunicare pentru tot portofoliul.

 

Din poziția actuală de Director de Marketing, Mihaela Hristea își propune să redefinească strategia portofoliului pe termen lung, să identifice pilonii de creștere și opțiunile de investiții pentru o evoluție optimă a performanței brandurilor Molson Coors, având ca obiectiv creșterea cotei de piață a companiei și îmbunătățirea performanței financiare.

„Sunt un om de marketing cu background de finanțe. Și asta am considerat mereu că mi-a adus succes. Cred că orice se poate realiza dacă îți dorești cu adevărat. Iubesc ideile îndrăznețe, gândirea out-of-the-box, cuvântul meu preferat despre marketing este disruptive, dar totuși, pe lângă natura vulcanică a unui marketeer sunt atentă la indicatorii financiari și cifrele de vânzări și mă asigur că tot ceea ce facem este bazat pe date și principii clare. Primesc cu optimism această nouă provocare pentru că știu că am cele mai importante resurse: o echipă performantă și motivată și branduri puternice și iubite de către consumatori“, a declarat pentru trendshrb.ro Mihaela Hristea, Director de Marketing Bergenbier.

Mihaela Hristea a absolvit cursurile universitare și de master ale Academiei de Studii Economice din București și are experiență în cadrul departamentelor de Finanțe și Marketing în cadrul Procter & Gamble SEE, promovând pe rând în rolurile de Senior Financial Analyst, Brand Manager, In Store Communication & Shopper Marketing Leader și Senior Category Manager.

 

Bergenbier este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company care cuprinde următoarele mărci: Bergenbier, cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit, Noroc şi mărcile internaţionale produse local, Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden, precum și berea mexicană numărul 1 în lume, Corona.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More